Wednesday 4 May 2011

aktvt diSeKolAH

Pagi ni saya pergi sekolah jannah untuk sertai sesi ambil gambar dengan burung-burung penyerang.

Sampai disekolah

" I know you will come because I made wish" jannah dengan senyuman lebar sambil memegang tangan saya erat. Lepas tu mulalah bercerita tentang helang dan burung hantu dengan penuh semangat.

"It is very bigggggg mama, it can eat three goose, mouse,chicken..eagle so strong.." cerita dengan semangat.


Seronok sertai aktiviti disekolah ni , saya nak tengok kreativiti mereka dalam pengajaran dan pembelajaran disekolah macam mana mereka stimulate keinginan dan motivasi murid-murid untuk belajar secara tidak formal. Kali ni belajar tentang binatang dan cikgu bawak live burung tu. Mereka boleh pegang dan rasa berat burung tu sendiri. Masa saya pergi tadi dapat tengok ada murid-murid yang berani dan ada yang takut-takut. Tapi cikgu-cikgu sabar jer menunggu sampai murid tu tenang dan sedia untuk bergambar. Mereka ada jurufoto sendiri tapi yang ni saya minta tolong cikgu ambilkan dengan kamera biasa saya. Saya siap-siap bawa kamera sebab nakkan soft copy :)


saya dan jannah @ greenlands school.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...