Friday 11 June 2010

mandi tak basah tidur tak lena...

Lama rasanya tak menulis kat notakecil ni...naper ek? entah rasa separuh hati dah takder kat sheffield ni...tak tahu rasa nak balik malaysia jer. Last week Jannah demam pastu saya pula. Saya rasa sejak 3 4 bulan lepas setiap bulan ada jer sakit. Rasa setiap bulan ada jer cuti sakit. Jika saya fikir-fikir saya ni susah nak sakit...naper sekarang cepat sangat ek..ke duduk uk cuaca sejuk.

Duduk-duduk fikir sorang-sorang..mungkin saya dah rindu nak balik Malaysia..hehehe tu secara mental saya dah kalah dan tu fizikal terkesan.Bersabarlah wahai diri ini sekejap jer lagi nak balik...Semoga Allah permudahkan urusan suamiku,amin.

3 comments:

anon suria said...

yati..tu namanya terkena tempias kak niza...( tgk org balik msia..hati pun rasa nak balik..!). mm..mungkin yati kena rehat skit kot..kena mintak kerja ringan skit dari supervisor. Take care...nanti kalo dah sakit susah...jannah susah hati..ayah jannah lagi susah hati....(badan yati pun dah bertambah susut...tp yg ni takper..slim itu menawan he he)

Ibu Aunis said...

get well soon..kami pun silih berganti sakit..until now dah 2 weeks pun batuk2 ni tak mau hilang..haish..

tang rindu nk balik, hmm..takleh nak kate ape..tp mmg la paham perasaan tu. Moga semuanya lancar ye.

mamajannah said...

su..tulah k niza balik lg terasa sbb balik melaka..huh,kena rehat dr pk nak balik kot..boleh ker? huhuhu..
slim mmg menawan su tp klu slim sakit tak larat rasanya.

far..thanks,ciannyer tak hilg2 batuk tu pun letih gak...itulah kat cni berderet2 ubat kat atas meja lepas satu-satu..far ko pun sama smoga dipermudahkan phd, amin.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...