Friday 20 March 2009

Disinilah Kita

Salah satu kegemaran saya adalah dengar lagu nasyid lama-lama. Orang yang membawa nasyid didalam keluarga saya adalah kakak saya yang saya panggil dia angah. Masa tu saya form 5 dan dia telah pun menjejaki kaki ke universiti yang jauh diutara. Dan setiap kali balik kg mesti dia bukak lagu nasyid. Angah ada sebuah radio kecil..angah marah kalau kami adik beradik usik radio dia..:)
Tetapi dialah agen perubahan bagi keluarga kami kepada yang lebih baik..angah garang tapi kelakar..rindunya kat dia...saya pernah cakap kat dia saya nak jadi macam dia ..sebab saya ni cepat sangat rasa sedih...pastu dia cakap apa kat saya..baguslah bila rasa sedih kita selalu ingat pada Allah ..:)




Di Sinilah Kita - The Zikr


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...